• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

5upak

Köpte en kocka av denne gentleman Alt enl beskrivning och trevlig kommunikation !
En 100 % GG, som kag gärna gör flera affärer med !
 

5upak

Omega
Otrevlig och oseriös säljare. Rekommenderar inte
Du är en helt ny användare, utan kommentarer eller någon aktivitet på sidan överhuvudtaget. För att inte ens nämna att du inte har några omdömen/referenser.
Du skriver till mig på en av mina annonser och föreslår ett byte varpå jag frågar hur bytet skulle gå till.
Därefter föreslår jag att du skickar till mig först, och följer upp med att länka till min GG-tråd där jag bara har goda omdömen. Detta räckte inte för herrn, så jag bad dessutom om din mail för att skicka fler referenser ifrån andra forum och Facebook market. Detta räckte inte heller för herrn utan du ville att jag skulle vänta med att sälja den tills du sålt din klocka för att kunna swisha pengar till mig istället, varpå jag undrade hur detta var smidigare? Då svarade du med att du då har bättre uppgifter om mig ifall du skulle behöva polisanmäla mig. Med tanke på att du redan hade en polisanmälan i tankarna innan affären ens påbörjats så kände jag att tacka för mig och be dig göra affär på annat håll. Sedan hade du mage att skriva denna kommentar i min GG-tråd. Jag har bett moderatorer ta del av vår konversation för att själva avgöra.
 
Jag svarade på din fråga angående skillnaden på att skicka klockan till dig först och att swisha dig först. Jag anser att jag har mer grund ifall jag swishar och känner mig säkrare att göra en affär så. Sen om du tar illa upp att jag är försiktig är ditt problem men att du sedan försöker tysta ned min åsikt angående ditt beteende är lite skevt. Min ståndpunkt står kvar!
 

5upak

Omega
Jag svarade på din fråga angående skillnaden på att skicka klockan till dig först och att swisha dig först. Jag anser att jag har mer grund ifall jag swishar och känner mig säkrare att göra en affär så. Sen om du tar illa upp att jag är försiktig är ditt problem men att du sedan försöker tysta ned min åsikt angående ditt beteende är lite skevt. Min ståndpunkt står kvar!
Det enda skeva i det hela är att du är tjurig för att jag inte ville genomföra bytet när du började diskutera polisanmälan innan affären ens påbörjats. Genomför några affärer och få lite goda referenser innan du börjar kladda i min GG-tråd.
 
Topp