• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Allt om Sydney

willbur

Rolex
2-Faktor
Jag kommer bo i Sydney fram till juni i år och tänkte kika om det är någon annan som bor i Sydney eller i närheten som vill träffas upp och gaffla klockor och kanske ta en öl?
Någon som ska hit snart på semester?
Någon som har tips på restauranger/barer eller andra saker man inte får missa? Sköna klädbutiker?

Hittills har jag varit hos Sydneyvintagewatches, kalmar antiques och andra små butiker som säljer juveler och klockor. Generellt tycker jag dem flesta är extremt överprisade..


IMG_9764.JPG


IMG_0127 2.JPG

Från balkongen ser man lite av central stationen och solnedgången, om molnen tillåter.

Hit me!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kul, synd att du åker hem i Juni, själv skall jag åka dit i Juli för att dyka och harpunera vithaj när jag är ute och snorklar :D ! Ett par ÖL och gaffla klockor hade varit jävligt fett ;) !
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sydney är en bra stad! Firade jul där 2013.

Mat: Phillip's Foote. Kul koncept med att du får välja vilken köttbit, eller fisk, du vill grilla alldeles själv. Bra tillbehör. Stort men ändå knapert om platser, det är/var populärt.

Kläder: Incu. Enda du behöver egentligen... Säljer märken såsom APC, Our Legacy och australienska Vanishing Elephant. Tänk Nitty Gritty.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Skön utsikt. Själv fick jag nöja mig med ett bedbugsinfesterat hostel i Kings Cross. Tredje kvällen (typ) sänktes en pava JD och sen dess har jag en Mötley Crüe-tatuering på armen. Trevlig stad Sydney men personligen föredrar jag Melbourne.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Sydney är en bra stad! Firade jul där 2013.

Mat: Phillip's Foote. Kul koncept med att du får välja vilken köttbit, eller fisk, du vill grilla alldeles själv. Bra tillbehör. Stort men ändå knapert om platser, det är/var populärt.

Kläder: Incu. Enda du behöver egentligen... Säljer märken såsom APC, Our Legacy och australienska Vanishing Elephant. Tänk Nitty Gritty.


Tack ska kolla upp Phillip's Foote. Hittade till Incu här om dagen och sa till tjejen att "du kan köpa vad som helst här inne så blir jag glad" (hon letade alla hjärtansdag present) Galet mycket fina saker!
 
Topp