• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anteeks

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Har både köpt och sålt med @Anteeks tidigare. Nu var det dags för mig att sälja och snabb som attan var @Anteeks på att hugga på min annons och frågade om det gick bra med betalning några dagar framåt.

Ingenting jag normalt skulle väntat på men då vi gjort goda affärer tidigare så sa jag såklart ja och på utsatt datum kom pengar och klockan skickades.

Alla nöjda och glada :) Goodguy
 

240snusit

Panerai
Sålt band till @Anteeks på distans. Direkt betalning utan problem. Gör gärna affärer igen! :) EDIT: Även nu sålt klockor och ännu mer band till Anteeks över distans. Fortfarande lika bra att göra affärer med! :D
 
Senast ändrad:

DB15

Panerai
Pledge Member
Sålt renoveringsobjekt till Anteeks, super snabb betalning och bra kommunikation. En äkta GG mao :)
 

3AMEternal

Omega
2-Faktor
Sålt vintage på distans — bra rak och trevlig dialog hela vägen, smidig affär! Skulle gärna sälja till eller köpa av @Anteeks igen! 100 % good guy.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Sålt Omega på distans till Anteeks. Bra, rak kommunikation, betalning före avtalat datum. Good Guy 👍
 

Piggo

Omega
2-Faktor
Sålt en klocka,snabb betalning och bra kommunikation,mycket angenämt att göra affär, helt klart en 100% GG i min bok
 
Topp