• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AP ROO Navy

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Tjena !
Dags för en AP tråd, vore kul att se vad ni som gillar ap på forumet har för klocka...
Tänkte mig olika bilder på AP klockor i denna tråd.. Här kommer bild på min nya kärlek :)
AP ROO Navy

cyOLlnd.jpg
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Såja pojkarna Spencer66 och vaniljglass - har man 42 poster så kanske man inte har 100% koll på alla "dagens-X trådar" :angel:

On topic - schysst ROO! Bjud på några wristshots samt bilder på klockan tillsammans med någon alkoholhaltig dryck så tror jag även föregående talare blir nöjda :D
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Till småpojkarna Spencer och JS 80 kan jag ju tipsa om att salvan även är bra för pojkar som har lite för "bråttom" om jag säger så...HAR JAG HÖRT!!!!! :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Spritsmugglarn och ministern sitter tydligen på samma sunkhak och dricker finkelsprit med dålig syn som följd.. Skål på er tokfransar!! Ikväll kör vi salva igen...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

Mm, men du förstår....nää nu tänkte jag skriva den verkliga förklaringen men sansade mig då detta är en öppen tråd som startade med en fin klocka... Nu får vi skärpa oss och inte kapa tråden mer.
Om önskemål finns kan jag starta en egen tråd om vad man kan använda denna lilla tub till..;-)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Mm, men du förstår....nää nu tänkte jag skriva den verkliga förklaringen men sansade mig då detta är en öppen tråd som startade med en fin klocka... Nu får vi skärpa oss och inte kapa tråden mer.
Om önskemål finns kan jag starta en egen tråd om vad man kan använda denna lilla tub till..;-)


Du vet var;)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Mm, men du förstår....nää nu tänkte jag skriva den verkliga förklaringen men sansade mig då detta är en öppen tråd som startade med en fin klocka... Nu får vi skärpa oss och inte kapa tråden mer.
Om önskemål finns kan jag starta en egen tråd om vad man kan använda denna lilla tub till..;-)
Snälla - kan vi inte göra det? Med mkt bilder :D
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Detta utvecklade sig till en riktigt trevlig tråd. Mer kräm åt folket! :D
 
Topp