• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aquaracer2

Liow

Omega
Aquaracer2 köpte en Rolex av mig. Han svängde förbi och plockade snabbt upp den och pengarna var då redan överförda. Supersmidig affär och enkel att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
 

juanstman

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Speedy till herrn @Aquaracer2 och det gick riktigt geschwint. Rapp och trevlig transaktion. Skulle inte tveka att göra affärer igen. 100 procent dunderladd med andra ord.
 
Köpt på distans av @Aquaracer2 stämde av det sista på telefon innan det paketerades otroligt väl och skickades blixtsnabbt!
Hann inte kolla klockan direkt men följde även upp så jag var nöjd med genomförd affär.
100% GG
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpt Rolex f2f i Stockholm. Mycket nöjd! Klockan motsvarade beskrivningen samt riktigt trevligt snack. Rekommenderas starkt!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Det har blivit en hel del affärer genom åren. Och nu var det dags igen. 100% GG i min bok.
 
Topp