• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Atlantic city och jersey city

don.h

Cartier
Klocksnackare!

i April bär det av till staterna för en riktig grabbresa. Vi kommer spendera 4-5 dagar i jersey city och sen 2 dagar i atlantic city.
Jag skulle gärna vilja ha tips ifrån er på allt ifrån restauranger, barer, nattklubbar, sevärdheter, affärer m.m.

Tack på förhand
 

don.h

Cartier
Tillägg. Det skulle vara riktigt kul att gå på något sportevenemang på någon av orterna. Allra helst någon boxningsmatch i AC. Vart hittar jag information om sånna galor/matcher?
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Gillar ni Sopranos?
Det finns en tour som startar och slutar i NYC, men uppehåller sig uteslutande i NJ. I alla fall så var det så när jag var där 2007 (ujja snart 10 år sen...).
Styvt 4 timmar till en massa olika inspelningsplatser, inkl bl.a. Satin Dolls i Lodi (eller Bada Bing som den heter i serien).
Hursomhelst - gillar man Sopranos så får man inte miss detta om nu turen finns kvar, men det gör den säkert!
 

don.h

Cartier
Gillar ni Sopranos?
Det finns en tour som startar och slutar i NYC, men uppehåller sig uteslutande i NJ. I alla fall så var det så när jag var där 2007 (ujja snart 10 år sen...).
Styvt 4 timmar till en massa olika inspelningsplatser, inkl bl.a. Satin Dolls i Lodi (eller Bada Bing som den heter i serien).
Hursomhelst - gillar man Sopranos så får man inte miss detta om nu turen finns kvar, men det gör den säkert!
Det är halva anledningen att vi åker om jag ska vara ärlig :)
Vet du vilket företag som hade rundturen? gissar att det finns ett par
 
Varför ska ni vara 4-5 dagar i Jersey? Nu har jag aldrig varit där men New York är ju det självklara valet! Jag kan förstå om det är billigare att bo i Jersey City men ta då åtminstone tåget in till NY dagligen :) Tar endast 37 minuter enligt Google.
 

don.h

Cartier
Varför ska ni vara 4-5 dagar i Jersey? Nu har jag aldrig varit där men New York är ju det självklara valet! Jag kan förstå om det är billigare att bo i Jersey City men ta då åtminstone tåget in till NY dagligen :) Tar endast 37 minuter enligt Google.

New york har redan avverkats tidigare. Men det blir en trip in en dag.
Tycker åka till new york har blivit lite svenne banan. Jersey känns mer hardcore :)
 

Subby

Rolex
Kolla NBA-spelschemat och se en Nets match när ni ändå är så nära!! Inte det bästa laget men de kanske möter något spännande lag :D
 
Topp