• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bas

Köpte en klocka från Basomega. Väldigt seriös säljare, smidig affär och klockan var precis som beskrivet. 100% Good Guy och skulle utan tvekan köpa en klocka av honom i framtiden!
 
  • Like
Reactions: Bas

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt Rolex F2F av @BasOmega samt träffat honom ett flertal gånger tidigare. En riktig hedersman som håller vad han lovar :) 100% GG.
 
  • Like
Reactions: Bas

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har nyligen gjort affär med @Bas , det gick Snabbt, smidigt & enkelt. Betalningen kom i stort sätt samma sekund som affären gjordes upp.
Jag kan verkligen rekommendera den goda herrn inför kommande affärer och skulle inte tveka att göra fler med honom. 100% GG!
 

fogden

Omega
Köpt en klocka av @Bas nere i Göteborg, klockan var precis som beskrivet och Bas en mycket trevlig och kompetent säljare.
Gör gärna affärer med honom igen!
100% Good Guy!
 
  • Like
Reactions: Bas

Kn00d

Cartier
Köpt en Speedmaster av @Bas, möttes upp f2f, mycket trevlig, 100% GG. Skulle absolut göra affärer med igen!
 
  • Like
Reactions: Bas

Chrisse

Patek
2-Faktor
Säljer en Daytona.
@Bas betalar fullt belopp innan vi ens sets.
De säger ju att man dömmer andra efter sig själv, så det vittnar om tillit och hopp om mänskligheten :)

Goodguy definitivt, inget hustlande eller pinsamt prutande, snabb att betala.
 
  • Like
Reactions: Bas

domingo

Omega
Jag har köpt en Rolex i 50K-Klassen av @Bas på distans. Snabb och smidig affär på alla sätt. Klockan postades snabbt efter betalning och var ypperligt förpackad.
Hedersman och 100% Goodguy.
 
  • Like
Reactions: Bas

Cliff

Panerai
2-Faktor
Sålde precis en Vacheron Constantin till denna herre vilket var trevligt och smidigt från början till slut. Sympatisk, trevlig, god kommunikatör och pålitlig. @P-vakten var bussig och agerade mellanhand. @Bas är en riktig Good Guy som jag gärna gör affärer med i framtiden.
 
  • Like
Reactions: Bas

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Köpt av @Bas :)
Inga konstigheter, bara trevligt rakt igenom!
Snabb som tusan på att skicka är han också!
Bara GG och jag skulle inte tveka på att göra fler affärer med honom.
 
  • Like
Reactions: Bas

mofo

Audemars
2-Faktor
Jag och @Bas gjorde ett länkbyte.
Allt gick bra, bra kommunikation, skickade snabbt och bra paketerat, tack för en trevlig affär.
GG i min bok!
 
  • Like
Reactions: Bas

EssexX

Panerai
2-Faktor
Det finns snabba aktörer här på forumet (jag har sålt till flera av dem) och så finns det @Bas
Satan i gatan vad det gick undan med betalningen. Att det sedan blev lite si och så med själva överlämnandet gjorde ingenting ;). Och så lite snabbkläm på AP:n som pricken över i.
En tveklös goodguy
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Bas

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Bytt Panerai mot Rolex med @Bas

Trevligt F2F byte gav mersmak. Det blir fler affärer här för smidigare kan det inte bli!

100% goodguy.
 
  • Like
Reactions: Bas

JB_XII

Rolex
Sålt en Rolex till @Bas och det var helt smärtfritt. Inget velande, snabb kommunikation, snabbt beslut och ett snabbt möte. Mycket trevlig kille som man kan lita på till 100% :)
 
  • Like
Reactions: Bas
Topp