• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
image.png
image.png
Sicket totalt magplask!
 

Oew

Rolex
Tror det handlar om en ny ranger även om det kom en förra året. Men hoppas att det handlar om en oysterdate 39/40mm. Helst av allt hoppas jag Rolex släpper en DJ39/40mm.
Skulle också egentligen vilja se en något större DJ men är rätt för priset som säkert skulle höjas ordentligt
 

Clockzor

Omega
Skall bli intressant och se vad tudor kommer med tycker jag. Jag hoppas att de lanserar ett par klockor med deras nya verk i, kanske en ny dykare eller en lite mindre modell likt datejust.
 

Sjuhundra

Omega
Snackade precis med Riccardo på Showcommerce, han påstod att ståldaytonan hade gått ur produktion.. Lite krydd kanske, men vem vet.
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Snackade precis med Riccardo på Showcommerce, han påstod att ståldaytonan hade gått ur produktion.. Lite krydd kanske, men vem vet.

Intressant!

Vad jag har förstått brukar Rolex alltid släppa guld-versionen av en ny klocka först. Hur fungera detta när tex nya gmt släpptes, hängde den gamla versionen i stål med några år eller fanns det ingen stålversion under tiden?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Intressant!

Vad jag har förstått brukar Rolex alltid släppa guld-versionen av en ny klocka först. Hur fungera detta när tex nya gmt släpptes, hängde den gamla versionen i stål med några år eller fanns det ingen stålversion under tiden?
Glöm inte platina.
 
Topp