Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag minns inte. Öppna och kolla, köp därefter batteri.
Japp, får bli så...Jag minns inte. Öppna och kolla, köp därefter batteri.
Tack för svar!Lr54 eller 389/390 batteri ska det vara .
Klockmaster är enklast. Finns på Dagazwatches om du orkar vänta.Tack för svar!
Passar på att fråga, var köper jag packning och vad ska jag köpa?
Köp en vanlig o-ring för några tior. Mät den gamla och beställ på Ebay eller cousinsuk. Ytterdiameter och tjocklek.
Köp en vanlig o-ring för några tior. Mät den gamla och beställ på Ebay eller cousinsuk. Ytterdiameter och tjocklek.
Så rätt så . Jag som fått det om bakfoten . Tänkte fel .Kan ha fått det om bakfoten eftersom det var ett tag sen men sist jag köpte o-ringar har jag för mig måtten angav innerdiameter och tjocklek.
Till nästa gång:https://docs.google.com/leaf?id=0B7...YTU5ZmJiOTk5M2Jh&sort=name&layout=list&num=50Hej
Ska byta batteri på denna.
Så köpa batteri och öppnare idag.
Är det något speciellt batteri jag ska ha?
Första gången så lika bra att fråga experterna
Tacksam för svar.
Syven
Märkligt, skall vara satt så att alla med länken kommer åt det... pm:a din adress så kan jag skicka pdfen.Har inte tillåtelse till dokumentet vid länken.
Kan jag komma åt det på något annat vis?
Märkligt, skall vara satt så att alla med länken kommer åt det... pm:a din adress så kan jag skicka pdfen.
Funkar inte den heller
Har du begärt access? Har gett access till en person.Funkar inte den heller
Bra, då var det du.Nu funkar det!
Tack @Molle
Jag har en ny originalpackning om du inte funnit någon ännu.Tack för svar!
Passar på att fråga, var köper jag packning och vad ska jag köpa?
Skickar pm!Jag har en ny originalpackning om du inte funnit någon ännu.
Hej
Ska byta batteri på denna.
Så köpa batteri och öppnare idag.
Är det något speciellt batteri jag ska ha?
Första gången så lika bra att fråga experterna
Tacksam för svar.
Syven
Ha ha, nej men tv spels kopplingen är rätt.Extremt OT men föreställer paraplyn i din avatar Broken Sword, tv spelet?