Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Behöver man visa kvitto till försäkringsbolaget om man blir av med klockan?

Diskussion i 'Diskussion' startad av stelah, 5 juni 2015.

1. stelah
    Trådstartare

stelah Biskop

Den senaste tiden har jag läst om flera fall där olika personer blivit bestulna på sina klockor, därför reagerade jag när jag läste den här bloggen och tänkte att den kan nog vara intressant även om liknande trådar. Konsumenternas försäkringsbyrå finns på Facebook och deras syfte är att ge objektiv information i försäkrings- och pensionsfrågor. Jag har ingen som helst koppling till dem, bara så du vet det. Jag lägger bara in det för att jag tror det finns behov av information i förebyggande syfte, innan något händer, innan den finaste klockan i världen försvinner från din handled.

http://konsumenternasblogg.se/klass...avs-kvitto-for-att-nagot-skadat-ska-ersattas/

Slutligen bjuder jag på två klockrelaterade humorister som ger järnet. Så dåligt att det vänder i botten och blir lite roligt.

ImageUploadedByTapatalk1433459232.168731.jpg

bjarne.heden, JayLar, M.M och 1 annan gillar detta.
  2. KenKun

KenKun Biskop

Tack för info! :)

stelah gillar detta.
  3. Calfen

Calfen Borgare

Från:
    Högalid
    Tur att man postat några bilder på sin klocka i KS då :D

KenKun gillar detta.
  4. Tripeiro.

Tripeiro. Friends of KS