• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Behöver tips från er proffs:)

Per Jensen

Breitling
Hej
Jag fick för någon vecka sedan måste-ha-känsla(ni vet nog vad jag menar) efter en Sjöö Sandström Landsort.
Jag tänkte att jag lägger ut min Sjöö Sandström Chronolink Swedish Night till försäljning och letar reda på en Landsort.
Men min klocka verkar helt iskall, det är ingen värsting men ändå lite het genom åren, kan suget ha dött helt?
Fått ett halvt oseriöst bud på 15k, vad säger in som vet?
Tack på förhand.
Med vänlig hälsning Per Jensen
 

lol_tolhurst

Breitling
Jag tänker att Sjöö Sandström Chronolink Swedish Night är ett väldigt långt namn, har du funderat på att förkorta det för att attrahera fler köpare?
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Chronolink är grymma men efterfrågan på din som är PVD är mindre än vanliga chronolink.

15k är lågt. Det såldes en PVD här på forumet för ett tag sedan, säljaren lär ha fått mer än 15. Sök och du hittar säkert annonsen.
 

Cristian

Rolex
2-Faktor
Jag har sett din annons @Per Jensen men du har inget pris? Svårt för de som inte vet vad de ska buda då. Du kanske ska annonsera här på KS istället med pris. Personligen förstår jag inte varför någon skulle ge ca 10 tkr mer för en svart Chronolink men det är bara min åsikt.
 

Per Jensen

Breitling
Tack för alla tips.
Jag testar lägga den till den till försäljning här på KS när jag blivit betrodd, måste väl vara lite aktiv innan man nyttjar köp/sälj!?
Vad tror ni är rimligt att släppa den för? 20k?
Med vänlig hälsning, Per
 

Per Jensen

Breitling
Nu har jag efter tips från er lagt till ett pris på min Blocket-annons. Om inte det funkar får jag komma tillbaka till denna sida:) ...eller helt enkelt vara nöjd med den klocka jag har:)
 

Milanoo

Omega
Leta efter en butik som har en landsort och kolla om dem vill byta in klockan. Borde få bättre bud än 15k av en handlare
 

Per Jensen

Breitling
Jag har inte sålt den, fått en del bud men inte agerat på dom då jag inte hittat nån Landsort. Hoppas nu på en kille som säger att han kanske kan tänka sig att byta rakt av mot sin Landsort Tungsten(fast han verkar helst vilja köpa min klockan). Vill egentligen inte sälja om jag inte vet att jag får fatt i en Landsort istället. Vet inte riktigt hur jag skall agera?!
 
Topp