Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Belmoto - Nytt märke från Dion McAsey (Magrette)

Diskussion i 'Diskussion' startad av Seikosthlm, 6 december 2015.

1. Seikosthlm
    Trådstartare

Seikosthlm The Japanese Salesman

Från:
    STHLM
    Inte min grej riktigt men tyckte de här såg välbyggda och prisvärda ut. Magrette har ju gjort succé så blir intressant att se om de kan upprepa det med denna serie.
    Information om det racinginspirerade märket.
    Artikel från Ablogtowatch
    Hemsida

Blandade bilder.
    Belmoto-Tourer-Belmoto-Track-Day-Watches-aBlogtoWatch-37.jpg Belmoto-Tourer-Belmoto-Track-Day-Watches-aBlogtoWatch-43.jpg Belmoto-Tourer-Belmoto-Track-Day-Watches-aBlogtoWatch-17.jpg
    Belmoto-Tourer-Belmoto-Track-Day-Watches-aBlogtoWatch-30.jpg

swedesoc, skallagrimson och Cristian gillar detta.
  2. skallagrimson

skallagrimson Borgare

Utifrån bilderna är det ganska mycket Magrette över dom, varför starta nytt?

Seikosthlm gillar detta.
  3. swedesoc

swedesoc Friends of KS

Måste ställa samma fråga som föregående talare då detta ser ut som en dual time med ny tavla.
    Sålde dom slut för fort med sin "limited" upplaga så dom var tvungna att branda om dom?
    Dessvärre tycker jag dessa ser sämre ut än magretten, sminkade med något rattliknande på insidan av caseback istället för att göra en egen rotor, billigt.
    Nå jag har ju två Magrette så jag kan inte klaga på tidigare kvalité.

Seikosthlm gillar detta.
  4. hedbrg

hedbrg Borgare

Nja, rätt beige

Seikosthlm gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield