• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Benarus Moray

bearyouden

Omega
2-Faktor
Passar denna vidare eftersom den är för stor och tung för mig. Känns som att ha en kettlebell lindad runt handleden :)

Benarus Moray 1 i fint skick. Finns något märke efter bandbyte men förhållandevis lite slit med tanke på klockans ålder (2009). Har enbart burits någon dag av mig varvid jag tar mig friheten att länka till tidigare annons.

http://www.klocksnack.se/threads/benarus-moray.33940/

Kommer i originalförpackning, medföljer gör även 2 olika lås till den mycket gedigna länken, ett Benarus gummiarmband samt 2 olika vridringar. (Svart och silver.)

Kostar? Tja, vad sägs om 2700 sek plus eventuell frakt. Bor i östra Skåne och jobbar i Malmö varvid affär kan göras upp där.

Retur? Vid face 2 face - Nej. Annars gäller fri returrätt/pengarna tillbaka om du inte är nöjd 24 timmar från det att du mottager klockan, ev returfrakt står köparen för.

Bifogar en halvrisig wristshot.

bild (2).JPG
 
Topp