• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Besök på banken....

JohnDoe

Rolex
Browsade igen den andra bankfackstråden och var tvungen att bumpa upp den här så man har lite nya mål.
 

Sjobedan

Rolex
Och "arvpåståendet" var ett skämt, som jag hoppas dom flesta förstod.... :banghead:
Ironi och dåliga skämt funkar dåligt över internet...

Och gällande din andra fråga, så nej. Det är väl inte direct ovanligt, men om du har läst i tråden så är det sju andra som har ställt samma fråga. Utan att få svar.
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
:happyhappy::happyhappy:
Ironi och dåliga skämt funkar dåligt över internet...

Och gällande din andra fråga, så nej. Det är väl inte direct ovanligt, men om du har läst i tråden så är det sju andra som har ställt samma fråga. Utan att få svar.

Jo jag märkte verkligen det, när personen ovan till och med var tvungen att slänga in order "jävla" i kommentaren.. Har inte läst dom 3 sidorna med kommentarer, får ta och göra det nästa gång dock!

Och ursäkta mig @Aquaracer2 om jag störde dig på något sätt med min fråga
 

JohnDoe

Rolex
Vem vet kanske det var den newman klockan som gick på kaplans förra året, minns inte riktigt men den slutade väl på runt 5 plus provis.
 
Fick efter en del tjat ett nytt bankfack modell större där jag kommer att kunna förvara samtliga klockor och div värdesaker idag istället för dom facken jag har idag.

Ett par av juvelerna fick flytta dit med en gång :mrgreen:

IMG_5310_zps01f2079a.jpg
:wideyed::wideyed::wideyed::wideyed: Faaak yeahh!!!!
 
Topp