• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Alla klockor i tråden är ju fina:) Är det ingen som har bilder på gamla bedagade 007/009'or som gjort lååååång tjänst som beaters? Är sugen på en riktigt hårt ex:D
 

Wahre

Omega
20150704_154535.jpg

Ny moddad sommarbeater!
 

osc10

Panerai
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
Har hittat orginalrassel somjag inte har provat tidigare. Har varvat olika Natos på min skx. Inte topp i kvalité men duger till den beater det är. Avslöjad att den inte använts senaste tiden då den har bytt dag till söndag...
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Alla klockor i tråden är ju fina:) Är det ingen som har bilder på gamla bedagade 007/009'or som gjort lååååång tjänst som beaters? Är sugen på en riktigt hårt ex:D
Kom igen nu. Är det verkligen ingen som kan visa upp en "beaten up" 007/009'a eller är alla desktop divers i denna tråd:D
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Problemet är väl att det kräver flera års misshandel för att dom ska se slitna ut. Jag har med min 007a på alla resor. Den ser ju fortfarande ny ut.
Är dom så tåliga:eek: På sätt och vis synd för dom ser verkligen tooliga ut och då har jag inget emot naturlig patinering.
 

kabro

Cartier
Går och blir med SKX007 i dagarna!
Är sugen på att köra gummi på den, har ni tips på bra gummin som sitter fint? Någon som hittat något med rundad avslutning mot boetten?
 
Topp