• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

m4ckan

Omega
image.jpg

Röd nato på skx009, samt lysande lume ;)
Riktigt snyggt!!
 

Sundqvist

Breitling
Fick hem mitt super oyster från strapcode idag! Beställde det för att jag inte gillade jubileet som satt på när jag köpte den. Men nu lagom till att jag fick min nya länk så har jubileet växt på mig och det va nästan lite vemodigt att byta!
Men jag tycker klockan fick en lite robustare känsla med den nya länken!
image.jpg
 

Gasparo

Cartier
2-Faktor
Fick hem mitt super oyster från strapcode idag! Beställde det för att jag inte gillade jubileet som satt på när jag köpte den. Men nu lagom till att jag fick min nya länk så har jubileet växt på mig och det va nästan lite vemodigt att byta!
Men jag tycker klockan fick en lite robustare känsla med den nya länken!
image.jpg

Snyggt! Nöjd med kvalitén? Är det 22/20-modellen?
 

Sundqvist

Breitling
Fick hem mitt super oyster från strapcode idag! Beställde det för att jag inte gillade jubileet som satt på när jag köpte den. Men nu lagom till att jag fick min nya länk så har jubileet växt på mig och det va nästan lite vemodigt att byta!
Men jag tycker klockan fick en lite robustare känsla med den nya länken!
image.jpg

Ser mycket bra ut! Funderar starkt på att beställa en sådan. Hur lång var leveranstiden och fick du betala något extra för tullen?
 

Sundqvist

Breitling
Ser mycket bra ut! Funderar starkt på att beställa en sådan. Hur lång var leveranstiden och fick du betala något extra för tullen?
Beställde den 3, 4 om jag inte missminner mig helt, och fick det igår så en veckas leveranstid. Tror det skickas från Hongkong till London internt i företaget på något sätt och sen från London så skickas det till beställaren och på så sätt slipper man tullen. TROR det är så om jag har förstått det hela rätt. Fick inte betala någon tull iaf!
 
Topp