Benjamin1910
Basic
Mycket fin!Dubbelpostar från Dagens-bild-tråden. Älskar denna stabila pjäs.
Naturlig patina eller modd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin!Dubbelpostar från Dagens-bild-tråden. Älskar denna stabila pjäs.
Tack! Mestadels modd, boetten är nog naturligt åldradMycket fin!
Naturlig patina eller modd?
Bad du om att få det nedskrivet eller gjorde dom det självmant?Någon som behöver en ny 007J?
Bra pris på Creation Watches nu. Jag har fått värdet nedskrivet på mina senaste köp, så det har bara blivit ett par hundra i moms o tull.
- Har aldrig bett om det, blev också förvånad eftersom de inte gjort så tidigare (har handlat sporadiskt därifrån under mer än tio år).Bad du om att få det nedskrivet eller gjorde dom det självmant?
Har aldrig hänt mig nämligen
Intressant, har även jag handlar där ett antal gånger under flera år men som sagt aldrig hänt mig...- Har aldrig bett om det, blev också förvånad eftersom de inte gjort så tidigare (har handlat sporadiskt därifrån under mer än tio år).
- Kanske nåt de börjat med nyligen för att vara konkurrenskraftiga på den internationella ”gråmarknaden”?Intressant, har även jag handlar där ett antal gånger under flera år men som sagt aldrig hänt mig...
Hur som, on topic, så är det ett bra pris för Japan-versionen.
Perfekt patina! Hur länge har du haft denna?
Haha! Jag är inte besviken, dock så anade jag att så var fallet . Fin var den iaf!Ledsen att behöva göra dig besviken, men det är en delvis fejkad patina med hjälp av lite klorin
Har haft klockan sedan 2013 och den har varit med om en hel del som synes
Kan även tips om att använda koden "BLACKFRIDAY" så får ni ytterligare 10 % rabatt!Någon som behöver en ny 007J?
Bra pris på Creation Watches nu. Jag har fått värdet nedskrivet på mina senaste köp, så det har bara blivit ett par hundra i moms o tull.
- Beställde en SKX 007J = 2400 krKan även tips om att använda koden "BLACKFRIDAY" så får ni ytterligare 10 % rabatt!
Tack!Kan även tips om att använda koden "BLACKFRIDAY" så får ni ytterligare 10 % rabatt!
Det var det minsta, kul att ni slog till!
- CYBERMONDAY funkar ocksåKan även tips om att använda koden "BLACKFRIDAY" så får ni ytterligare 10 % rabatt!
var är detta? https://www.creationwatches.com ? tillkommer tull + postens indrivning?- CYBERMONDAY funkar också
- Ja, moms o tull tillkommer.var är detta? https://www.creationwatches.com ? tillkommer tull + postens indrivning?
ok, tack- Ja, moms o tull tillkommer.