• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

SSL

Audemars
Mjölner in the house!
image.jpg

Mycket bättre på sån länk
 

mattande

Post nr 1 miljon? Oui, ce fut moi!
Kunde inte hålla mig längre och klickade hem en skx idag. Får bli denna sommarens badklocka.
Men ser att vissa av er "kokar" bandet. Hur gör ni då? Rätt ner i kastrullen känns ju lite knepigt :hungry:
 

snajgel

Panerai

Jonte73

Audemars
Kunde inte hålla mig längre och klickade hem en skx idag. Får bli denna sommarens badklocka.
Men ser att vissa av er "kokar" bandet. Hur gör ni då? Rätt ner i kastrullen känns ju lite knepigt :hungry:
Ta av gummit från klockan.
Sätt spännet i det hål du skall använda.
Och lägg det i en kopp eller motsvarande så du får en schysst kurva på bandet.
Häll sedan varmt vatten i koppen och låt stå tills det blivit ljummet, häll sen på kallvatten.
Hepp ! Gummit kommer nu att behålla sin nya form.

Tvåa på bollen ser jag .
 

AdmAndrssn

Panerai
2-Faktor
Igår anlände äntligen studentpresenten, och måste säga att jag blev väldigt förvånad...
2014-06-11 20.28.04.jpg
Den var ju så mycket snyggare i verkligheten än på bild!!!! :woot:
2014-06-11 21.24.55.jpg

Var ganska rädd att den inte skulle fungera på mina fruktansvärt smala handleder, men den visade sig funka riktigt bra! :woot:
2014-06-12 21.17.55.jpg

En klocka som verkligen kan rekommenderas, känns väldigt gedigen, och så var den riktigt snygg i verkligheten...:D
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Igår anlände äntligen studentpresenten, och måste säga att jag blev väldigt förvånad...
2014-06-11 20.28.04.jpg
Den var ju så mycket snyggare i verkligheten än på bild!!!! :woot:
2014-06-11 21.24.55.jpg

Var ganska rädd att den inte skulle fungera på mina fruktansvärt smala handleder, men den visade sig funka riktigt bra! :woot:
2014-06-12 21.17.55.jpg

En klocka som verkligen kan rekommenderas, känns väldigt gedigen, och så var den riktigt snygg i verkligheten...:D
Grattis! En riktig beater som klarar det mesta. Jag har en själv och länken är så otroligt bekväm.
 
Topp