• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday - trevliga erbjudanden, reor och liknande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nicke75

Patek
2-Faktor
Min kom idag fick dock nya o inte äldre på bild jag ville ha.
 

Bilagor

  • 5C740F16-32BF-4E13-869A-338FFB52D47E.png
    5C740F16-32BF-4E13-869A-338FFB52D47E.png
    226.8 KB · Visningar: 12
  • 50841598-61ED-444D-91A8-3793A958A821.jpeg
    50841598-61ED-444D-91A8-3793A958A821.jpeg
    608.9 KB · Visningar: 13

HSK

Patek
2-Faktor
Åh fan! Jag köpte exakt det headsetet i början av november på elgiganten för 1700kr. Så eftersom de är öppet köp kommer jag lämna tillbaka mitt för 1700 och köpa samma för 900 :hilarious:

Misstänkte att de skulle reas ut någonstans så såg till att öppetköptiden skulle räcka över black friday :p
Prismatchning? Det är bara att knalla förbi butiken med kvitto eller kontakta kundtjänst så får du mellanskillnaden återbetald. 😊
 

ZoomZoom

Omega
Malms julklappserbjudande.


20909145-4356-4355-85CC-AFF7447E5043.jpeg
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Du behöver
Åh fan! Jag köpte exakt det headsetet i början av november på elgiganten för 1700kr. Så eftersom de är öppet köp kommer jag lämna tillbaka mitt för 1700 och köpa samma för 900 :hilarious:

Misstänkte att de skulle reas ut någonstans så såg till att öppetköptiden skulle räcka över black friday :p
Du behöver nog inte ens lämna tillbaka den. Gå in i butik så kan du få tillbaka på kortet :)
 

EPL89

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Någon som har tips på GS GMT-kvartsare nu under BlackFriday?
SBGN005 är det jag är mest intresserad av! Finns ÅF i Tyskland med grymt pris, men köper ju hellre lokalt och betalar lite mer!
 

DrKlocka

Audemars
Kan man få en mini recension? :)
Helt klart en mysig klocka för pengen. Jag hade inte jättestora förväntningar för en klocka för 3220kr, och det borde man ju inte heller ha. Men den är helt klart över förväntan.
Ser inga uppenbara problem kvalitetsmässigt. Bra klick i bezel utan något större spel, bra gäng i kronan, datum växlar ok enl tolerans(ca 3-4 min innan 12).
Sellita sw200 är ett ok verk för en bruksklocka, ser inte det som något negativt snarare tvärtom.
Det enda jag kan störa mig på(efter att ha klämt på den i 5 min) är den billiga bakboetten och att de har en packning på kronans hals som blottas när man skruvar ut den. Blästringen framförallt ser billig ut. Kanske inte något alla stör sig på. För pengarna bryr jag mig inte så mycket heller å andra sidan.
Gummit känns ganska bra. Lite kemisk doft, hade föredragit vaniljdoft.

Överlag en trevlig klocka för 3220kr. Skulle påstå att det är samma liga som Certina, Tissot, Tag Heuer och kanske Longines typ Hydroconquest. Med andra ord, är du nyfiken så köp hem en!

IMG_20201127_141730.jpg
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Helt klart en mysig klocka för pengen. Jag hade inte jättestora förväntningar för en klocka för 3220kr, och det borde man ju inte heller ha. Men den är helt klart över förväntan.
Ser inga uppenbara problem kvalitetsmässigt. Bra klick i bezel utan något större spel, bra gäng i kronan, datum växlar ok enl tolerans(ca 3-4 min innan 12).
Sellita sw200 är ett ok verk för en bruksklocka, ser inte det som något negativt snarare tvärtom.
Det enda jag kan störa mig på(efter att ha klämt på den i 5 min) är den billiga bakboetten och att de har en packning på kronans hals som blottas när man skruvar ut den. Blästringen framförallt ser billig ut. Kanske inte något alla stör sig på. För pengarna bryr jag mig inte så mycket heller å andra sidan.
Gummit känns ganska bra. Lite kemisk doft, hade föredragit vaniljdoft.

Överlag en trevlig klocka för 3220kr. Skulle påstå att det är samma liga som Certina, Tissot, Tag Heuer och kanske Longines typ Hydroconquest. Med andra ord, är du nyfiken så köp hem en!

IMG_20201127_141730.jpg
Snyggt, låter lovande. Nu ser jag verkligen fram emot min i svart/gul! Den hänger i Tyskland för tillfället... Imponerande snabb leverans.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp