Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Blekt fat font pepsi, värde?

Diskussion i 'Vintage' startad av Rex, 10 december 2013.

1. Rex
    Trådstartare

Rex Torpare

Den här fick jag från Jed (vrf) för en strönt summa enligt mig. Vad är en sån här värd igentligen? Ser att don går för 500-700$ på olika sidor. Skulle man få 500$ för den här i Sverige?

2. Rex
    Trådstartare

Rex Torpare

Lite bättre bilder

3. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Tror inte marknaden är tillräckligt stark för det här. Jag gav Joberman ett nästan lika fint gratis. Skulle tippa på 1500-2500 om du har tur. Lycka till hursom, såg fint ut!

4. Criss Cross

Criss Cross Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Gripenbro säljer en del inserts. Såg ett fat font till 5513, 1680, mm för 1500 kr. Skön patina med pluppen kvar. Nyare coke ligger på ca 1.000 kr. Skulle tro att ett fadat pepsi kostar ungefär som ett fadat sub insert. Det är en galen marknad och priserna i USA verkar mycket höga.

5. wundlander

wundlander Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Nu höll jag på att attackköpa insert, men det var tomt i 1680-hyllan. :(

6. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Varför inte bara lägga ut det på amerkanska ebay? Frakten för ett insert blir ju nada, skicka som expressbrev och dom har det på någon dag...

7. Jacob

Jacob Friends of KS

Har blivit lika besviken. Dessutom ett flertal gånger, eftersom jag har minne som en guldfisk.
    Säg till om du hittar mer än ett sånt insert nånstans. Jag är också på jakt. :)

wundlander gillar detta.
  8. JS

JS Friends of KS

Nja - min bild är att blekta inlägg till subbar "alltid" är dyrare än till gmt... Ska du ha ett fint faded insert till sub, och letar på tex VRF så ligger dessa på mellan 3000-8000 SEK

Blekta GMT brukar vara billigare, runt 2000-4000 SEK