• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Jakobb

Vacheron
2-Faktor


Prototypen Oysterquartz ref. 7065 är väl en ganska lik Rolex? :pompus:

OQLED.jpg
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Vad dom håller på... Ge upp för f-n!

Rolex Submariner Date 18K guld 116613 LB
Rolex Submariner Stål i 18 Karats guld. Ref 116613 LB 40mm.
Glidlockspänne med fina ljusteringssysyetm finns på klockan.
Den är cirka 11 månader gammal. Klockan användes för första gången i April 2013.
Införskaffad i Italien och Box, Certifikat, kvitto, Fabriksgaranti och intyg kommer att medfölja.
Klockan är i jätte gott skick och har endast en hairline.
* betalning ska ske senast 5 timmar efter avslutad aktion pga tidigare oseriösa köpare.
* Vid utebliven betalning så lämnas Negativt omdöme.

http://www.tradera.com/item/190120/201287918/rolex-submariner-18k-guld
 

Silverminken

Panerai
O
Vad dom håller på... Ge upp för f-n!

Rolex Submariner Date 18K guld 116613 LB
Rolex Submariner Stål i 18 Karats guld. Ref 116613 LB 40mm.
Glidlockspänne med fina ljusteringssysyetm finns på klockan.
Den är cirka 11 månader gammal. Klockan användes för första gången i April 2013.
Införskaffad i Italien och Box, Certifikat, kvitto, Fabriksgaranti och intyg kommer att medfölja.
Klockan är i jätte gott skick och har endast en hairline.
* betalning ska ske senast 5 timmar efter avslutad aktion pga tidigare oseriösa köpare.
* Vid utebliven betalning så lämnas Negativt omdöme.

http://www.tradera.com/item/190120/201287918/rolex-submariner-18k-guld

Jag förstår att det är bedrägeriförsök men om det hade varit en sann annons och man är så desperat efter pengar så borde ju en pantbank betala det dubbla istället för att sälja på tradera.
Ännu ett tecken på bedrägeriförsök.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
O

Jag förstår att det är bedrägeriförsök men om det hade varit en sann annons och man är så desperat efter pengar så borde ju en pantbank betala det dubbla istället för att sälja på tradera.
Ännu ett tecken på bedrägeriförsök.


Man borde kontakta säljaren och säga att man bor i Sala och hämtar klockan NU för 30k. Går dit, ser att det är fake och ringer polisen.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Fick ett jävligt skumt mail idag från en som ville köpa min Rolex på Blocket. Är det bara KS-are som har hyfs när det gäller klockköp?
 

Ernesto

Patek
2-Faktor

Det är rätt känsligt. Vill inte hänga ut personen... Vem vet, personen kanske läser detta nu?

Nej, men det handlade om att han först ville köpa klockan för 13500, sen sa jag att en vän skulle kolla på den på torsdag och att jag kunde höra av mig då. Därefter höjde han sitt bud till 15k, jag nämnde igen att min vän ska kolla på den. Då kom snacket om *****...

Där tog det roliga slut, sorry för cliffhanger ;)


Skickas från min iPhone 5S
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
kollar man omdöme på räven så är tre stycken negativa från idag (den 4e), samtliga gällande klockor. någon försöker sig på en riktig fuling!

Han som lämnat dom negativa verkar vara någon som skapat ett nytt konto och "köpt" alla klockorna som lagts ut så att ingen ska bli lurad . Jävligt bra gjort


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

WDWD

Omega
2-Faktor
Vad dom håller på... Ge upp för f-n!

Rolex Submariner Date 18K guld 116613 LB
Rolex Submariner Stål i 18 Karats guld. Ref 116613 LB 40mm.
Glidlockspänne med fina ljusteringssysyetm finns på klockan.
Den är cirka 11 månader gammal. Klockan användes för första gången i April 2013.
Införskaffad i Italien och Box, Certifikat, kvitto, Fabriksgaranti och intyg kommer att medfölja.
Klockan är i jätte gott skick och har endast en hairline.
* betalning ska ske senast 5 timmar efter avslutad aktion pga tidigare oseriösa köpare.
* Vid utebliven betalning så lämnas Negativt omdöme.

http://www.tradera.com/item/190120/201287918/rolex-submariner-18k-guld



http://www.tradera.com/item/190120/201357711/rolex-submariner-med-keramis-krans
Känns som samma 'upphovsman'...
 
Topp