• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bombadill

D

Deleted member 15004

Guest
Köpt en efter annons här på forumet. Allt i sin ordning. Bilderna framhävde verkligen alla skavanker, inget förskönande. Snabb och trevlig kontakt. Betalning via Swish (=identitet på mottagaren visas). Stort tack!
 

Sebastian

Breitling
Köpt en Seamaster De Ville utav bombadill efter att han svarat på min köpes-annons.

Inga som helst bekymmer, mycket utförlig beskrivning utav klockan och sparade ej in på detaljer, stort +!

Swish och frakt gick bra. Sen var IMO klockan i ännu bättre skick än beskrivet vilket inte skadar, precis så som det ska vara.

Snabb på PM också.
 
Senast redigerad av en moderator:

ittam

Audemars
Köpte en snygg Lagonda. Stämde bra med beskrivningen , bra bemötande och snabb leverans. Rekommenderas, och helt klart en GG!!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt en vintage Omega av bombadill på distans. Smidigt som bara den! Bra kommunikation, väl förpackat och klockan var i beskrivet skick. Good guy!
 

cjde

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag har sålt en Tudor Submariner. Affären gjordes upp f2f och vi hade ett mycket trevligt samtal där vi naturligtvis även passade på att titta lite på delar av varandras klocksamlingar. Jag gör gärna fler affärer med @LHJ !
 

KXII

Cartier
Bombadill skickade mig en länk och skulle få en donering till BCF som "betalning". Tyvärr tappade posten bort länken :( men vill ändå skriva här att från min sida är han GG, väldigt trevlig och ville verkligen att det skulle bli bra! :)
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en Tudor av @bombadill trevlig och rak kommunikation. Omsorgsfullt paketerat och klockan överträffade beskrivning. Good Guy jag mer än gärna gör affär med igen.
 
Topp