• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bonazzi

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag sålde en BB 79220N till Bonazzi på distans. Tydlig i sin kommunikation och snabb med betalningen. En solklar Good Guy i min bok. Rekommenderas!
 

MickeJ

Panerai
Jag fick förtroendet att göra ett band till Bonazzi. Mycket trevlig och smidig och enkel att ha med att göra. Goodguy, kort sagt :)
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag har ännu en gång sålt en klocka till Bonazzi. Precis som förra gången var kommunikationen spikrak och betalningen blixtsnabb. En absolut 100% solid GG!
 

Ola G

Cartier
Köpt en klocka i prisklassen >50000kr av Bonazzi. Enkel och rak konversation kombinerat med snabb leverans = good guy
Tack för en smidig affär
Ola G
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka, lätt och smidigt f2f.
Stod i annons att den var från 2015 men uttagen 2016. Fanns tyvärr inget som styrker att den togs ut 2016


I övrigt en trevlig affär.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt ett par skor och en parfym till Bonazzi. Smidigt och trevligt! Snabb betalning. Gör gärna affärer igen :)
 
Topp