Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Borlänge?

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Cristian, 26 juni 2015.

1. Cristian
    Trådstartare

Cristian Friends of KS

Är i Borlänge ett par dagar. Var äter jag gott? Vad rekommenderas?

2. yepsson

yepsson Friends of KS

Från:
    Göteborg
    Att åka till grannstaden falun :) och äta på nya restaurangen hot stone någe :D allt är finare i falun. Tar 10min. / stolt falubo

80s och jakob.dala gillar detta.
  3. ottwon

ottwon Friends of KS

Samma som ovan... Åk till Falun. Banken är väl bästa maten i Falun, trevlig uteservering med.

jakob.dala gillar detta.
  4. yepsson

yepsson Friends of KS

Från:
    Göteborg
    Banken är helt okej. Bäst vet jag inte men bra :) finns flertalet bra matställen och nu även uteserveringar. :)

5. ottwon

ottwon Friends of KS

Ja det kanske stämmer, har inte ätit nån annanstans i Falun på ett bra tag.

Summan är iallafall att det blir svårt att hitta ok mat i Borlänge hur mycket man än letar. Tar 15 min till Falun så svaret är enkelt :pompus:

yepsson gillar detta.
  6. yepsson

yepsson Friends of KS

Från:
    Göteborg

"Nyöppnade" Labbet på Stationsgatan i Borlänge sägs ha god och innovativ mat. Dock inte ätit där själv så kan inte yttra mig. Haha men vid detta lag så har väl Ts lämnar Borlänge eller?:D

7. Cristian
    Trådstartare

Cristian Friends of KS

Lämnar idag. Åt på Broken Dreams två ggr. Helt ok.

8. yepsson

yepsson Friends of KS

Från:
    Göteborg

Jo men de är väl en av få ställen som faktiskt är bra i Borlänge. :) hoppas du besökte Falun iaf ;)