• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BOTL

Donkii

Boushh
2-Faktor
Köpte ett samplekit med cigarrer från denne herre, snabbt och enkelt, 1-dags leverans är inte pjåkigt :D
Kommer absolut att återkomma!
 

Brogren

Cartier
Välgörenheten sprider sig och Ben belönade mig med ett par cigarrer som kom dagen efter.
Står för sitt ord helt klart, och i synnerhet gällande löften.

Goodguy gällande detta!
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Har köpt cigarrer och fått ovärderlig hjälp i mitt famlande mot cigarrljuset. Dubbel goodguy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Fick hem cigarrer från Ben idag. Ikväll ska det puffas! Riktigt trevlig man som jag gärna gör fler affärer med.

Smidigt, snabbt och trevligt. Precis så en affär ska gå till!

Goodguy.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Köpte ett par cigarrer från ben i fredags. Kom igår. Har inte provat dom än, men de luktar bra. Goodguy!
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Köpte en cigarrsampler av BOTL som anlände idag! Då jag befann mig i utlandet vi köpet var Ben schysst nog att förvara dessa i sin humidor tills jag var på hemmaplan igen, uppskattas! Trevlig kille som jag gärna skulle handla av igen.
 

LarsG

Ty internationalen åt alla lyckan bär!
Köpt cigarrer av Ben, smidig deal och leverans. Trevligt att få tag på lite ovanliga cigarrer.

Tack !
 

Thorn

Friends of KS
Köpte cigarrer igen och det gick lika smidigt denna gången. Ben leverar också jävligt mycket visdom på köpet så det är alltid dubbel win att handla av honom!

Tack!
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Köpte cigarrlåda + 1 cigarr, fick med cigarrtändstickor, snoppare och en liten one time use humidorpack. Förskott swish och post, smidigt som tusan! Grön alltså
 

Ricrob

Patek
Köpte en Breitling av Ben och det var en utomordentlig affär! Kollinr innan jag ens betalat, klockan kom fram dagen efter och precis som utlovad. Dessutom i den snyggaste och bästa paketeringen jag sett! 100% goodguy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Gjort ännu en affär med gode Ben. Allt funkade som vanligt smidigt utan några som helst problem.

Snabb leverans!
 

joca

Patek
2-Faktor
Köpt lite samplers av Ben, absolut inga problem.
Betalat i förskott och fått paket hemskickat väldigt snabbt!
Bra kvalité och en goodguy!
 
Topp