• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Boucheron, finparfymsur

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Har sedan många år haft ett gott öga till de små smyckesuren från Boucheron. Ofta Omega på insidan och lite speciella bandlösningar. Tyckte dock de var lite för feminina och hade väl annat att jaga då... Nu verkar det dock hända lite saker och det börjar råda en liten Boucheronhype. Vet att jag hintat om att Boucheron var något att hålla ett öga på. Både Hodinkee och Goldberger har hakat på. Då vet man att man är lite sent ute... Kan rekommendera alla att ta sig en titt på de fina små gulduren med underbara bandlösningar utan konventionella spännen eller viklås.



Mycket godis:

 
Senast ändrad:

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
... och ja, en fick jag iaf på rea innan det börjar bli dyrt. Men finns ju många man missat man önskar man hade köpt. Var ju mer eller mindre guldvärdet man betalade för dessa fram tills nyligen. Haft min i någon månad, men här är den om någon missat:
img_4551-jpeg.2321786

img_4493-jpeg.2321787
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Väldigt snyggt, alltid hittar du riktiga skönheter till ur. Är den enkel/smidig att hantera lösningen för bandet?
Är väl inget som är enklare än ett vettigt viklås, men tycker detta funkar finfint. Lite större risk att man tappar i golvet än vanligt bygelspänne kanske men det är smidigare. Läckraste är dock när den klickar i och man inte har någon synligt spänne.
 
Topp