AekiUppsala
Basic
(blev lite misstag, blandade med mig skyland avenger modellen, ämnet är nu rättad)
SÅLD
Säljer ett Breitling Avenger 2 den är inhandlat 30/3/2017 som vidare köpt av mig (var helt nytt)
Fungerar perfekt och går som en klocka, helt komplett yttre, innre och cert.
Inga repor på glasen, för övrig kolla bilderna på länk osv, finns att beskåda i Uppsala (centrum)
Klockan kan skickas eller hämtas på plats, därefter får du klockan.
Swish går bra eller swedbank för överföring, inga kontanter tack.
Pris idé 21000kr men lite prutbart vid snabbt affär eller om priset inte känns rätt / OBS! vid snabbt affär så går jag säkert med på men inga lowballer tack, referenser finns (här på klocksnack)
Bytes tänkte mig en drone, SPARC2 + pengar (för övrig är inte intresserad av byte av klocka)
Dåliga bilder? kontakta mig gärna, berätta gärna specifik vinkel du vill se isf.
Tack för annons.
SÅLD
Säljer ett Breitling Avenger 2 den är inhandlat 30/3/2017 som vidare köpt av mig (var helt nytt)
Fungerar perfekt och går som en klocka, helt komplett yttre, innre och cert.
Inga repor på glasen, för övrig kolla bilderna på länk osv, finns att beskåda i Uppsala (centrum)
Klockan kan skickas eller hämtas på plats, därefter får du klockan.
Swish går bra eller swedbank för överföring, inga kontanter tack.
Pris idé 21000kr men lite prutbart vid snabbt affär eller om priset inte känns rätt / OBS! vid snabbt affär så går jag säkert med på men inga lowballer tack, referenser finns (här på klocksnack)
Bytes tänkte mig en drone, SPARC2 + pengar (för övrig är inte intresserad av byte av klocka)
Dåliga bilder? kontakta mig gärna, berätta gärna specifik vinkel du vill se isf.
Tack för annons.
Senast ändrad: