• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Breitling Avenger Seawolf

Booo

Omega
Hej! Gult är.. fint :)
Men Breitling i mina ögon är lite "dåtid" - dock intresserad av detta objekt.
Andrahandsmarknaden? Finns intresse tro? Bra klocka gissar jag att det är då de gjort några under en tid...
Kommentarer mottages tacksamt
 

Jonaz

Rolex
Hade en i titan med svart tavla, fantastisk klocka som jag saknar ibland. Hittar du en, köp. Gula tavlan är dock som du säger, lite speciell...
 

VCalmen

Cartier
Förstår inte frågan? Det finns väl en andrahandsmarknad för allt. Jo det är en bra klocka.

image.jpg

image.jpg


Just nu har jag min på ett gummi. Det funkar det med, mastig pjäs minst sagt, men speciell och väldigt trevlig.
 

mega

Rolex
Rejäl klocka med fina detaljer. Hade en som jag sålde utan större problem för nåt år sen.
 

Dnedne

Omega
Hade en sådan, för stor och tung, jobbig att ha på sig. Detta visste jag dock inte riktigt i början då jag inte hade testat många andra klockor, så ska absolut säga att jag var sjukt glad för den i ca 1år. Sen fick jag testa Rolex och Panerai... :happyhappy:

Beroende på ålder och skick, men du kan nog räkna med att prislappen ligger någonstans mellan 16-18K för en begagnad sådan.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vadå "dåtid"??!! Breitling är här och nu, ALLTID!! Eller nästan alltid.. Man har ju andra klockor som också måste användas..;-)
Inte samma modell som den du undrar över men min Bratte är värd en bild i alla fall!!!
image.jpg
 

timekeeper

Breitling
Den är snygg
Dock tycker jag att om man vill ha en dyrkar breitling så ska man gå på superocean

Snyggare och lite mer av en klassisk modell. .
 
Topp