Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Breitling Colt

Diskussion i 'Diskussion' startad av Wallenberz, 5 maj 2014.

1. Wallenberz
    Trådstartare

Wallenberz Torpare

Tjena. Jag har en fundering kring en klocka som går ut om några timmar.

Så här ser den ut. Om den är från 2009 med box och cert. Vad är den i så fall värd? Service verkar inte vara gjord. Jag är tacksam för alla svar jag kan få.

Nrobedal och Bawkins gillar detta.
  2. Jensab

Jensab Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Ser fin ut på bilderna. Kan den landa runt 11-12 kanske??
    Lycka till om du är i läge.
    /j

3. Eurenius

Eurenius Friherre

Från:
    Höga Kusten
    Jag kan nog tycka ett par tusenlappar till om den är i fint skick och med tillbehör.

Jäkligt fin klocka för övrigt, bra storlek.

4. Bawkins

Bawkins Stadsbo

Håller helt med! 13-14' tycker jag känns rimligt om den är fullset och i fint skick. Annars bör väl 10-12' vara ganska rimligt prisspann.. Kör hårt!

5. Wallenberz
    Trådstartare

Wallenberz Torpare

:( Tyvärr blev det inget köp. La ett bud på 998 euro men den autobudade en bra bit över. Jaja, hoppas det poppar upp en Colt eller Superocean här. Säg till om ni har en till salu :)

Tobbe-i-Etuna, Aquaracer2, Jensab och 4 andra gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield