• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Breitling Evolution

RonJeremy

Cartier
En polare vill bli av med denna, fullset med länk och läderband. Han vill ha 15kkr.

Vad tycker ni?

ymwVCbB.jpg


Ref. A13356
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Har haft en likadan, vit tavla på grönt kroko/blått gummi. Riktigt trevlig men jag har alltid haft en sweetspot för chronomater. Tycker 15 känns lite i underkant för en fullset med länk. Någonstans strax under 20 kanske?
 

RonJeremy

Cartier
Har haft en likadan, vit tavla på grönt kroko/blått gummi. Riktigt trevlig men jag har alltid haft en sweetspot för chronomater. Tycker 15 känns lite i underkant för en fullset med länk. Någonstans strax under 20 kanske?

Förlåt mig, uttryckte mig lite missvisande! Det är till mig han vill sälja den för 15. Tänkte rådgöra med panelen först om det är en bra eller dålig affär;)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Förlåt mig, uttryckte mig lite missvisande! Det är till mig han vill sälja den för 15. Tänkte rådgöra med panelen först om det är en bra eller dålig affär;)
Well enligt mig är det en bra deal men för de som ogillar B är det såklart inte det. Jag skulle huggit som en kobra och kompletterat med ett oem gummiband!
 
Topp