Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Bremont.....ny Rolex

Diskussion i 'Diskussion' startad av Janne b, 7 januari 2013.

1. Janne b
    Trådstartare

Janne b Torpare

;)
    Är det någon som är insatt i denna klockas teknik. Jag menar man kan läsa mycket på nätet eller dess hemsida, men jag har på något vis fastnat för detta armbandsur. En mix mellan Storbritanien och Schweiz på ett uppkäftigt sätt. Gå in och läs på hemsidan och se deras video! Jag menar, hur kul är det att lägga en bunt tiotusenlappar på en Rolle bara för att impa på dörrvakterrna runt Stureplans krogar. Nej, Rollen, speciellt Subben måste vara den vanligaste Stureplansdinkan som finns ;) Nåja, jag retas väl också skall erkännas, men ändå!
    JB

2. leben

leben El Patrón

Vilken klocka tänkte du på?

3. Kson

Kson Friends of KS

Länka sidan : )

4. Janne b
    Trådstartare

Janne b Torpare

Www.bremont.com
    Jag är tänd på kronograferna, men alla har son charm!

Mårtenssons ur Brookfield