• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bumper2577

SPW

Cartier
Sålt en Tag heuer till Bumper2577. Klockren goodguy. Trevlig som fanken och inget strul. Rekommenderas verkligen!!!!!:)
 
Har genomfört bytesaffär med pengar upp från min sida, totalt byte + pengar i 100k klassen. Smidig och trevlig kommunikation och affären gick hlt som planerat. Tummen upp!
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Nu var det min tur att köpa av @Bumper2577 . Gick smidigt som vanligt med f2f-affär. Vi håller kontakten och det blir nog fler affärer. Då får vi se om jag kommer att använda en Panna 😬
 

Ganga

Omega
Till @Bumper2577 ’s framtida köpare/säljare.

Han är otroligt smidig att göra affärer med!

Tio minuter efter skickad betalning låg klockan på lådan, två dagar efter hade jag paketet i handen (det bäst packade paketet jag varit med om). En halvtimme efter upplockat paket satt klockan på armen och den var precis som beskriven.

Jag är 100 % nöjd med vår affär. Har jag möjlighet att göra affär med @Bumper2577 i framtiden så kommer jag att ta den!

Ps. Tack för att alla trevliga samtal i telefon under resans gång! Ds.
 
Topp