• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bvlgari CH35 18k

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Pris
100500
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Avyttrar en mycket fin Bvlgari Ch35 i 18k gult guld. Väger in på strax över 170g om alla länkbitar är monterade. Dvs sjukt bra närvaro och härlig storlek (35mm). Integrerad tuff länk inspirerad av larvfötter.

Fullset, utplockad i Monaco (orimligt passande). Vilket år är dock otydligt pga handskrivet i certet. Gissar 2005. Några hairlines/småmärken - spår av bruk, finns gvs. Verket tickar på som det ska.

Enkelt topp 3 bästa klockan jag ägt. Men ibland måste man lugna rastlösheten. Tar mig dock friheten att plocka ner annonsen så fort jag ångrat mig. Vilket säkerligen sker rätt snabbt.

Byten/bud - try me.
Klockan och jag finns inte på samma adress, krävs en dag att få fram den. Skickas endast på köparens ansvar. Finns vanligtvis i Stockholm, rör mig dock söderut i landet över jul&nyår.

105000:- 100500:-
PM vid frågor. God jul!

E709B29D-2972-49F3-96AE-91C26F738A58.jpeg
FAB47703-0819-4503-A738-44F0EF410F5F.jpeg
8408DB93-D076-45FB-86F5-5E1FD59BD615.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp