Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Bytt batterier i tid .

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av rogart-63, 8 februari 2016.

1. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Det var verkligen i sista sekunden? Satt några skitbatterier i klockan. Vad som hänt om dom hade läckt har jag ingen aning om? Tur jag såg att displayen började bli svag.
    DSC05593.JPG DSC05592.JPG

eriksson850, jabla, Mforce och 5 andra gillar detta.
  2. mps

mps Stadsbo

Tänkte just på det häromdagen.
    Hur bra är dagens batterier?
    Kan man låta en klocka ligga med ett dött batteri?
    Verkar inte så...

3. tictac62

tictac62 Stadsbo

Från:
    Bästkusten
    Dom enda två tillverkare idag, som är miljövänligare än andra är Renata, och Ucar, som även har läkage garanti, så man bör köpa, någon av dessa.
    Renata och Ucar är också dom enda som ontetillverkar sina batterier i Kina, det gör dom andra, även om det står Japan på Sony och Maxell, allt enligt min batterileverantör. Jag utgår i från att han är rätt insatt i ämnet

eriksson850, rogart-63 och jabla gillar detta.
  4. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Köper oftast GP batterier från Teknikmagasinet . Har ännu inte haft några problem med dom. Köpte äremot en karta GP batterier idag från Tradera . Sen blev jag lite fundersam? Hur vet man att det verkligen är GP? Kan ju lika gärna vara nån kopia som säljs som GP eller Varta? Helst om det är billigt? Oftast handlar väl någon in dom från Kina eller Hong kong och säljer sen på Tradera med nån pyttevinst?