• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Capeland

Ljung87

Cartier
2-Faktor
Gjort klockaffär med @Capeland i den övre prisklassen. Absolut inga problem. Trevlig kille, smidig affär f2f. Gör gärna affär igen 110% GG.
 

FreddeM

Rolex
2-Faktor
Sålde en klocka där @Capeland var kontakten mellan mig och köparen och vi träffades alla F2F för själva affären. Smidig kommunikation och affär genom hela processen. 100% GG!
 

AlexLindh

Cartier
Ny affär med Martin.
Köp på distans denna gång!
Trevlig dialog, klocka snabbt skickad, väl förpackad och enligt beskrivning, fortsatt bara gott att säga!
 

theman1

Omega
Sålde en Rolex till Martin i 60k klassen. Snabb betalning och dessutom VÄLDIGT trevlig herre att ha med o göra! Hoppas på framtida affärer 😊
 

holmgren_m

Omega
2-Faktor
Köpte en Tag Heuer av Martin. Väldigt nöjd, skickade klockan snabbt och var trevlig att kommunicera med. Rekommenderas! Gör gärna fler köp i framtiden.
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Köpte en Longines av @Capeland
Snabbt och smidigt, trevligt på alla sätt.
En säljare som jag varmt kan rekommendera 👍.
100% Goodguy
 

Hitsville

Omega
2-Faktor
Gjort f2f affär med @Capeland inom 12h efter första meddelandet, effektivt. Trevligt och enkelt. Jag hade missat ett märke i glaset vilket uppmärksammades på plats varpå priset justerades. GG!
 
Topp