• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Caravelle33

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag har köpt en Panerai av Caravelle33 och dessutom träffat honom vid flera tillfällen på GTG er. 100% Goodguy
 

Sailorchris

Breitling
Kan varmt rekommendera Caravelle33 om någon funderar på köp. Mötte upp Erik personligen för att se på en klocka han hade till försäljning. Allt var precis som utlovat, och det blev därför ett köp.
Kunde utan tvekan tänkt mig att göra fler affärer med Erik. Rekommenderar er att göra det "F2F" så ni inte går miste om ett trevligt snack med en mkt klockintresserad person.
100% Goodguy
 

addel

Omega
2-Faktor
Jag köpte en klocka av Caravelle33. Det var trevligt och affären gick väldigt smidigt, uppskattar hans intresse och kunskap om klockor
 

oddface

Panerai
2-Faktor
Förutom att jag har träffat herrn många gånger, sålt band och köpt mat, så har jag även sålt en klocka till honom.
Helt och hållet GG.
 

Acke31

Omega
Köpte en Panerai 422 av Caravelle33. Super trevlig och klockans skick över förväntan! Förhoppningsvis fler affärer i framtiden. 110% GG.
 
Topp