Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Cartier Tank Americaine 18kt - prislåg

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Aurum, 5 mars 2014.

1. Aurum
    Trådstartare

Aurum Gubbsnygg

Har fått osunda tankar så jag lägger motvilligt upp denna härliga guldtank till försäljning. Modellen finns endast i ädelmetall och mäter ca 42 x 23 mm. Batteridrivet urverk utan sekundvisare som möjliggör den slanka/böjda boetten. Finns några repor på boetten och safirglaset. Ingen box eller certifikat. Kommer på ett stingrockeband med original guldspänne. Nypris ligger på ca 100 000 kr, men jag nöjer mig med 28 000 kr (förr 31 000 kr) eller högsta bud. Kan ta billig 911 i inbyte... Priset är vad jag kan se lägst på hela nätet. Tre dagars returrätt om objektet ej är som beskrivet. Returen godkänns endast om objektet är i samma skick som när det skickades från mig.

IMG_1369.JPG IMG_1366.JPG IMG_1364.JPG IMG_1368.JPG IMG_1358.JPG IMG_1373.JPG image.jpg

Senast ändrad: 25 juli 2015
    Quaker, Chatastropher, erolorhun och 119 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps