• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

Thunell

Panerai
2-Faktor
Har varit sugen på en guldare sedan jag sålde min stål, men dessa priser är lite för mycket för mig, ligger de där nu?

Sedan F2F endast i Värmland kan ju avskräcka en del också...

Mycket fin klocka dock, nästa ägare kommer inte bli besviken!

Är för dåligt insatt på priset på guldarna för att ha en åsikt om det Tycker bara dom är så grymma och att man inte ser som så ofta till salu på ks. :)

Kan hålla med om f2f i Värmland kan avskräcka. Dock har jag åkt land och rike runt för att kolla på fordon där köp inte blivit av, så hade själv kunna åkt några mil om det hade vart aktuellt. :p
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Har varit sugen på en guldare sedan jag sålde min stål, men dessa priser är lite för mycket för mig, ligger de där nu?

Sedan F2F endast i Värmland kan ju avskräcka en del också...

Mycket fin klocka dock, nästa ägare kommer inte bli besviken!
Dom senaste jag vet har gått för mer.
Han vägrar lyssna på att det är för billigt. 65 är ju gamla priser.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
F6AF7FBC-9A64-4E34-88BB-A9E798B08265.jpeg

Gammal bild från i somras. Är extremt sugen på nytt gubbguld
 

Berling

Cartier
Kul att ni gillar guld! Finns självklart bättre, och självklart sämre. Huruvida priset är rätt för en eventuell köpare kan bara köparen veta. Priset jag tänkt är självklart inget jag gör kulor på, tvärt om! Att jag gärna ses ansikte mot ansikte handlar ju så klart endast om köparsäkerhet, då får man göra sin besiktning, vilket inte borde vara en nackdel. Jag tänker också att om en förväntar sig en automatisk helguldare för 50 papp så lär en få vänta ett tag, men vad vet jag.
 

par

Patek
2-Faktor
Av förklarliga skäl skalas bilderna ner, den förra såg roligare ut i original. Testar en från sidan med lång exponering. Tycker alltid det är svårt att fånga bandhornens böjning/skarphet på Carree. Nu är inte denna superskarp på just bandhornen.
55035FAA-D0D8-4A2A-A4F6-FB0D77383647.jpeg
 
Topp