• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Certina DS-1 Day Date, alternativt någon annan trevlig dresshistoria

Tjena,


Skulle jävligt gärna vilja lägga vantarna på en Certina DS-1 Daydate, den med vit tavla och länk.

Om detta inte finns så är jag annars ute efter någon trevlig vintagedressare på läder, stål eller guld fungerar.

Jag är som vanligt öppen för väldigt mycket så har du något annat utöver det som specificerats ovan så hit me! Är alltid kul att få nya idéer.

Budget runt 5 lusingar.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Tjena,


Skulle jävligt gärna vilja lägga vantarna på en Certina DS-1 Daydate, den med vit tavla och länk.

Om detta inte finns så är jag annars ute efter någon trevlig vintagedressare på läder, stål eller guld fungerar.

Jag är som vanligt öppen för väldigt mycket så har du något annat utöver det som specificerats ovan så hit me! Är alltid kul att få nya idéer.

Budget runt 5 lusingar.

Vill inte kladda. Men mig veterligen finns inte modellen med vit tavla. Mörkgrå, svart och silver finns. Menar du silver?
 
Vill inte kladda. Men mig veterligen finns inte modellen med vit tavla. Mörkgrå, svart och silver finns. Menar du silver?

Se där, silver menar jag givetvis! Tackar för rättningen.

Och kom igen gott folk, ska på bröllop om ca 2-3 veckor och sitter enbart på dykare. Klickar inte helt till en slimmad kostym. Är inte enbart ute efter vintage utan även moderna dressare/mer slimmade ur är intressanta!
 
Topp