• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Choppe

fogden

Omega
Sålt lite OT till denna trevliga herre. Samma upplevelse som alla andra i tråden. Trevlig, snabb betalning och snabba svar!

100%GG
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt ytterligare en klocka till @Choppe på distans. Otroligt snabbt och smidigt, swish efter meddelande 1. Mycket trevlig herre. Rekommendationer!
 

Stoffe-Sebbe

Rolex
2-Faktor
Sålde en Omega PO till herrn i ett f2f möte. Mycket trevligt surr, alltid kul med möten irl.
Kanontrevlig och definitivt en 100% GG i min bok.
 

Qwerty

Cartier
Sålt en Rolex GMT till @Choppe . Jättetrevlig kommunikation och okomplicerad affär. Gör gärna affär igen om tillfälle ges!
Absolut 100% GG!
 
Senast ändrad:

Jglgbg

Cartier
Har köpt en klocka av Choppe på distans, beskrivningen stämde perfekt och förpackningen var toppen! 100% GG!
 

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Gjorde affär med Coppe. Han köpte några armband av mig.
Omedelbar betalning och trevlig kommunikation.
En solklar GG som jag gärna gör affärer med i framtiden.
 

Horologen

Cartier
Fick extremt välbehövlig läsning utan kostnad av @Choppe här under pappaledigheten, en hederns man och nu säkerligen genom detta skyldig till mitt nästa klockinköp! 🙏🏼🙌🏻
 

RobinBanks

Panerai
2-Faktor
Köpte tillbehör till len rolex, f2f, av @Choppe över en trevlig pratstund med tillhörande Klocksnack.
Gör gärna affärer igen. Absolut GG i min bok.
 
Topp