• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Får passa på när det är lite varmare i luften
IMG_1059.JPG

Flor de Rafael Gonzales - Marquez. Kaffe med mjölk till. Mandelmjölk var en smak som slog mig bara 3-4 puffar in men som nu, 1/3 senare har försvunnit :(
 

Lolle

Panerai
Då vi ändå är inne på sockersöta saker kan jag väl fortsätta...

Mina barn (6,7 resp 9 år gamla) överraskade mig på födelsedagen med att ha skramlat ihop sina pengar för att köpa cigarr och whiskey åt sin pappa som födelsedagspresent. Cigarren har de troligen fått hjälp att välja i min lokala butik - "whiskeyn" däremot var väl det närmaste barnen kom åt.

Ingen är gladare än jag så ikväll när de somnar skall denna pappa smyga tillbaka pengar till barnen med lite dricks...
IMG_6233.JPG
 

Bottega

Cartier
Då vi ändå är inne på sockersöta saker kan jag väl fortsätta...

Mina barn (6,7 resp 9 år gamla) överraskade mig på födelsedagen med att ha skramlat ihop sina pengar för att köpa cigarr och whiskey åt sin pappa som födelsedagspresent. Cigarren har de troligen fått hjälp att välja i min lokala butik - "whiskeyn" däremot var väl det närmaste barnen kom åt.

Ingen är gladare än jag så ikväll när de somnar skall denna pappa smyga tillbaka pengar till barnen med lite dricks...
IMG_6233.JPG

Söta kids! Grattis man!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Då vi ändå är inne på sockersöta saker kan jag väl fortsätta...

Mina barn (6,7 resp 9 år gamla) överraskade mig på födelsedagen med att ha skramlat ihop sina pengar för att köpa cigarr och whiskey åt sin pappa som födelsedagspresent. Cigarren har de troligen fått hjälp att välja i min lokala butik - "whiskeyn" däremot var väl det närmaste barnen kom åt.

Ingen är gladare än jag så ikväll när de somnar skall denna pappa smyga tillbaka pengar till barnen med lite dricks...
IMG_6233.JPG
Grattis din kebab! ;)
 

Stein

Cartier
Då vi ändå är inne på sockersöta saker kan jag väl fortsätta...

Mina barn (6,7 resp 9 år gamla) överraskade mig på födelsedagen med att ha skramlat ihop sina pengar för att köpa cigarr och whiskey åt sin pappa som födelsedagspresent. Cigarren har de troligen fått hjälp att välja i min lokala butik - "whiskeyn" däremot var väl det närmaste barnen kom åt.

Ingen är gladare än jag så ikväll när de somnar skall denna pappa smyga tillbaka pengar till barnen med lite dricks...
IMG_6233.JPG
Du verkar ha lyckats väl med uppfostran! :)
 

The lord

Audemars
Imorgon ska jag på jul på liseberg och tidigare år har det funnits en kuban som rullar cigarrer , jag undrar nu om det är något att köpa eller är det mer en " turistfälla" någon som provat och vet?
 

Snutti

Omega
Egentid på balkongen med en Bolivar Coronas Extra från 1998 från BOTL (vem annars?:)). Men alltså. Vad gör lagring med cigarrer egentligen? den här är så bra!! Det är fredag, dricker Zacapa och julmust med Metallicas senaste på iPaden, det kanske bidrar?
IMG_1940.JPG
 

BOTL

Panerai
Egentid på balkongen med en Bolivar Coronas Extra från 1998 från BOTL (vem annars?:)). Men alltså. Vad gör lagring med cigarrer egentligen? den här är så bra!! Det är fredag, dricker Zacapa och julmust med Metallicas senaste på iPaden, det kanske bidrar?
IMG_1940.JPG

Du får glasa in balkongen så du kan röka i värmen :D
 

Bramserud

Advertising
2-Faktor
Var på Tweed igår och tänkte slänga upp två reflektioner.
- En montecristo media corona kostade 55kr (måste ju vara nära inköptpris)
- Älskade att de plockade fram en gammal vintage bordssnoppare i stil med den bifogade bilden. kanske inte optimalt skär men jävligt mysigt.
maxresdefault.jpg
 
Topp