Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att dom uppskattas! Måste säga att man känner sig bortskämd med ett naturreservat ett par minuter från porten.Älskar dina promenad bilder.
Vad är det för fuktare?Gjorde precis en jäkla miss! Vänder mig hit i hopp om hjälp.
(Fråga inte hur jag lyckades)…men hällde i ättika i fuktaren till humidor istället för destillerat vatten! Hur gör jag? Kan man skölja igenom den eller är det kört?
En sådan härVad är det för fuktare?
bild?
Om du sköljer o gör rent måste det vara destillerat vatten. Jag hade nog kikat efter ny fuktare alt boveda. Hur mkt cigarrer har du ?En sådan här
Okej! Cirka 30-35.Om du sköljer o gör rent måste det vara destillerat vatten. Jag hade nog kikat efter ny fuktare alt boveda. Hur mkt cigarrer har du ?
Ok!Okej! Cirka 30-35.
En sådan här
Går röka men lär vara torr o förstörd. Ibland kan man sakta återfukta men sällan blir det wow liksom. Är nog bara kasta. Såvida den inte legat i fuktighet runt 60-70%…Har en cigarr (Rafael Gonzales) som legat i en plastpåse och varit i ett skåp 1-2 år. Går den att röka må tro?