• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
6år lagrad Rafael Gonzales North Star ⭐
1000047054.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
I förrgår blev det äntligen den omtalade damen i denna tråd sista halvåret nämligen Matilde!
1000047829.jpg

Trodde faktiskt inte den skulle smaka något vidare men det var en trevlig upplevelse. Blir nog att köpa några till vid tillfälle.

Igår medan det grillades blev det en Rocky Patel Vintage 1999 som var riktigt god.
1000047908.jpg


Nu sitter jag med magen full av hamburgare å kontemplerar över livet.
1000048034.jpg
 

MasterLink

Cartier
2-Faktor
I förrgår blev det äntligen den omtalade damen i denna tråd sista halvåret nämligen Matilde!
1000047829.jpg

Trodde faktiskt inte den skulle smaka något vidare men det var en trevlig upplevelse. Blir nog att köpa några till vid tillfälle.

Igår medan det grillades blev det en Rocky Patel Vintage 1999 som var riktigt god.
1000047908.jpg


Nu sitter jag med magen full av hamburgare å kontemplerar över livet.
1000048034.jpg


Skönt med semester? Skönt att kunna vara ute och röka utan att frysa häcken av sig :), är lite avundsjuk på det, har haft uppehåll hela vintern, tror att jag rökte i oktober senast, kanske bra för hälsan dock 🤷‍♂️.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Skönt med semester? Skönt att kunna vara ute och röka utan att frysa häcken av sig :), är lite avundsjuk på det, har haft uppehåll hela vintern, tror att jag rökte i oktober senast, kanske bra för hälsan dock 🤷‍♂️.
Otroligt skönt!
Aa jag har inte rökt den i somras så att nu få röka nästan varje dag är lyx!

En billig rackare från Filippinerna som jag tar fram när det är minusgrader ute så jag kan avbryta om det blir för kallt😊
Aa fattar. Hatar att behöva avbryta pga vädret, passar på att röka nu när jag är i tropikerna 😎😁
 
Topp