Laddar...
Klockor och Urmakeri hos Klockmaster-Stockholm

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Citizen Nighthawk

Diskussion i 'Kobra Kai' startad av M3a, 9 augusti 2016.

Taggar:
  1. M3a
    Trådstartare

M3a Bonde

Från:
    En annan del av Köping
    Hej! Ute efter en Citizen Nighthawk och har fastnat för denna men hittar inga fler bilder och beteckningen under stämmer inte med klockan åvan. Vet någon vad klockan heter och vart jag kan få tag på den? Tack på förhand.
    Screenshot_2016-08-09-20-45-15.png

2. Stryd

Stryd Torpare

Hej!
    Det var en riktigt dålig exempelbild:)
    Jag tror inte ens att det är en Nighthawk, den klocka som ligger närmast utseendemässigt av Citizens nuvarande sortiment är nog Perpetual Chrono A-T.

AT4007-54E_full.jpg

Gillar du inte utseendet på Nighthawken med beteckningen CA0295-58E?

CA0295-58E_full.jpg
    Jag personligen tycker ju att den tidigare Nighthawken är klart snyggast, mycket trevlig klocka, äger en själv:) 81ZG1uMIk7S._AA1500_.jpg

andrkavr, Joakim, Camo00 och 1 annan gillar detta.
  3. M3a
    Trådstartare

M3a Bonde

Från:
    En annan del av Köping
    Tack så mycket! har tittat på den tidigare Citizen Nighthawk och tycker väl den är helt OK men stör mig lite på ringen runt själva glaset :(