Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle tro 1969 i och med sjöhästen på baksidan, den försvann efter månfärden. En från 1968 hade haft metallogga. Således också cal 861 och utbytt tachy .Fin klocka! Det skulle vara extra kul om det kom lite mer information, som t.ex. tillverkningsår, kaliber etc.
Kanske kan pilla bort magnetskyddet och visa verket också?Har öppnat klockan
Cal.861
Ref. 145022 69ST
Absolut!!!Kanske kan pilla bort magnetskyddet och visa verket också?
Mycket fin zenith!
Ser ju fint och rent ut fast vad är det för vitt klet som ligger där?Absolut!!!
Mycket fin zenith!
Gratis!
Vackert! En ny packning hade kanske varit på sin plats?Absolut!!!
Maskinisten som döljer serienumret.Ser ju fint och rent ut fast vad är det för vitt klet som ligger där?
Ser ut som glasyrMaskinisten som döljer serienumret.
Gottegris.Ser ut som glasyr
Hehe kanske det!Certina DS2 som kom hem från spa igår.
Gottegris.
Jag vet, var bara ett utkast som råkade postas när jag citerade dig.Hehe kanske det!
Men du, du får ta en bättre bild! Det där är samma suddiga bild som du laddade upp i dagens vintage igår.
Det stämmer! Du har rätt!Maskinisten som döljer serienumret.
Första Vintage och inte sista!!!Tackar!
Min första Vintage. Nu när jag tagit det steget så måste jag ta nästa steg. Klockan har lite skavanker, och det är nåt jag måste vänja mig vid.
Den kommer snart!Vackert! En ny packning hade kanske varit på sin plats?
Så trevligt, och en bild på den vore ännu trevligareSpeedmaster
Väldigt trevlig, ser fram emot att se mer av den efter att du piffat till den lite!Spontan köp
Det behöver att fixa lite, men jag ska göra det sen!
Ref. 1542-1
Cal. 431
Jag ska fixa lite bilder när den bli klar!Väldigt trevlig, ser fram emot att se mer av den efter att du piffat till den lite!
J
Snyggt!Absolut!!!
Läcker!Denna tråden kan vi kasta våra sista vintage köp!
Jag kan borja
Köpte den igar!