Funderade länge och väl på den där Eternan, trevlig modell.Dagens fynd från Kaplans.
Svalt intresse för 40-talare nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderade länge och väl på den där Eternan, trevlig modell.Dagens fynd från Kaplans.
Svalt intresse för 40-talare nu.
Jättetrevlig. Kul med guld.Funderade länge och väl på den där Eternan, trevlig modell.
Grattis. Tur vi inte hamnade i slagsmål!Även jag har köpt på Kaplans
Tack detsamma!Grattis. Tur vi inte hamnade i slagsmål!
Håller med. Hade några som reservplaner om jag inte vunnit dessa. Var många bra fynd faktiskt!Tack detsamma!
Haha ja, som tur var fanns det gott om kul klockor på Kaplans igår, bra katalog tycker jag.
Kikade på den där också. Väldigt fin, ovanlig modell. Bra köp!Fortsätter på Kaplans temat; tyckte denna var fin…lite skador på bandhorn men resten kompenserar…
Fortsätter på Kaplans temat; tyckte denna var fin…lite skador på bandhorn men resten kompenserar…
Kikade såklart också på den, superfin tavla verkligen - grattis!Kikade på den där också. Väldigt fin, ovanlig modell. Bra köp!
Kul! Min fulstålare hälsar!Denna 18k Marvin Autodate landade idag. Tyvärr defekt men väldigt fin. Ska bli servad och få leva vidare snart.
Kom tvåa på den Grattis! Ser lite brunaktig ut. Ser fram emot en bild i solljus på denDövar söndagsångesten med en gammal Eterna! Bör vara kaliber 852 under huven. Kan nog bli fin!
Aj då, vi borde göra upp innan! Det känns som vi ofta spanar in samma objekt. Jag såg att du knep City MRP SA, Mondia Top Second och UG-tanken på Tradera. Jag var nära att kasta mig in i striden;-) Bra köp!Kom tvåa på den Grattis! Ser lite brunaktig ut. Ser fram emot en bild i solljus på den
Jaa det kanske vore smart! Tack. UG tanken känns verkligen som en vinnareAj då, vi borde göra upp innan! Det känns som vi ofta spanar in samma objekt. Jag såg att du knep City MRP SA, Mondia Top Second och UG-tanken på Tradera. Jag var nära att kasta mig in i striden;-) Bra köp!
Jag verkar ha snöat in lite på guld.. Vann en ovanlig solid guld non lume Tissot Antimagnetique 30mm.
9ct! Hade såklart varit ännu roligare i lite högre guldhalt men gillar denInte sett förr. Kul! Är det 14 el 18?
9ct! Hade såklart varit roligare i lite högre guldhalt men gillar den
Från england?9ct! Hade såklart varit ännu roligare i lite högre guldhalt men gillar den
Precis! det stämmerFrån england?
Var stort med 9 karat där. Rätt charmigt. Min BB är 9 eller 10 karat.Precis! det stämmer
Har också fått det intrycket. Din guld-BB är mycket fin! Lite av en forumfavorit för migVar stort med 9 karat där. Rätt charmigt. Min BB är 9 eller 10 karat.
Rätt trevlig och tickar på fint (och högljutt)! Lite polering av glaset behövs dock!Kom tvåa på den Grattis! Ser lite brunaktig ut. Ser fram emot en bild i solljus på den