• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Sebastard

Vacheron
8A4CDEA0-B0F7-4A6C-B0BF-A82BB5B7765F.jpeg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nja. Nästan. ;)

Köpt NOS länkhalvor från någon jeppe i Frankrike och meckat ihop det med ett Titus-clasp som jag fick från @StarMan. Utseendet är korrekt till 7840 men claspet ska egentligen ha en logga också.

Ruggigt nöjd med slutresultatet. :)

99AC60B5-5810-4B78-880B-8078C21F0C87.jpeg
Intressant konstruktion på den länken, känns onödigt svår. Du fick till passningen ok? Kaaanske dags att snygga till sin Titus, ger det 5 år till.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Fick tighta åt min mellan varje länkbit, blev bra mycket kortare. Fick även böja ner ändlänkarna något då de stod för rakt ut.
7DCB2A3C-8D56-41CD-ABFC-C1FE6E25D1A8.jpeg
01CFE4CA-0DE4-499F-9B3A-BD3B9FA6F87B.jpeg
A2963EAE-7576-4812-A66E-22F7574CB0E3.jpeg
Ah! Skoj att du har samma länk! Gillar verkligen utseendet och som den sitter. Om du har en länkbit till övers så hugger jag gärna. :)

Alternativt hela länken. :D

Du borde fixa till din. Jag är stormförtjust i hur den bärs. Grymt rolig för pengen. :)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ah! Skoj att du har samma länk! Gillar verkligen utseendet och som den sitter. Om du har en länkbit till övers så hugger jag gärna. :)

Alternativt hela länken. :D

Du borde fixa till din. Jag är stormförtjust i hur den bärs. Grymt rolig för pengen. :)
Vill också ha länk till min men orka börja leta, känns som folk håller hårt i dom.
Försökte sälja min länk, men var för kort för alla trots att jag har på innersta hålet. nu får jag väl hitta någon som kan reluma ist.
 
Topp