• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Quaker

Panerai
2-Faktor
Jaaaa , jag ska byta plexi ;)
image.jpeg
Varför ?
 

Golbica

Omega
Vad tycker ni om denna för 2000kr som jag hittade via en trusted dealer hos c24? Har den reserverad i 3 dagar, men säljaren har tyvärr inte svaret på mina frågor. Vet inte modellnummer, år eller size. Den ända jag vet är att det är manuell uppvridning och framgår i annonsen. Någon som kan gissa sig fram vilken det kan vara eller är den en fake?
3877775b_xxl.jpg

Jag tycker den ser alldeles för ny ut

Tack
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Vad tycker ni om denna för 2000kr som jag hittade via en trusted dealer hos c24? Har den reserverad i 3 dagar, men säljaren har tyvärr inte svaret på mina frågor. Vet inte modellnummer, år eller size. Någon som kan gissa sig fram vilken det kan vara eller är den en fake? Den ända jag vet är att det är manuell uppvridning och framgår i annonsen.
3877775b_xxl.jpg

Jag tycker den ser alldeles för ny ut

Tack
Vet inget om äktheten men teardroplugs.... Mmmmm :)
 

thomastheswede

Audemars
Ja, dom är rätt lika :) Min är dock en 9411/0 "moonfacedial" och förmodligen några år yngre, och därmed inte lika feta bevels/fasningar som på din... För det är väl @easy rider 's gamla? Tror @Af Sjodahl också har en som är rätt lik våra.
Japp, det är easyriders gamla, med rätt galna bevels måste jag säga! :happyhappy: Moonface har jag på min också, kanske inte lika många kratrar som du har men rätt så många. Pimple face borde dom heta.
 
Topp