• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Daytona96

Rolex
Ploppeliplopp
image.jpg
 

Warwian

Cartier
Dagens skörd! Corumen är faktiskt mer speciell än den kanske ser ut. Det är nämligen en tidig Admiral's Cup (vattentät) och inte helt vanlig, särskilt inte som automat. GP:n har vidare ett historiskt samlarvärde. Urverket i den lade nämligen grunden för moderna quartzurverk. Eternan är också lite speciell, eftersom den endast tillverkades i tusen exemplar.
Wz3btOX.jpg
 
Senast ändrad:

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Fel sekundvisare. Men en sådan hittar du :) Vad står det innanför boettlocket?
Vad kostade den tillslut?

Ja de blev ju inget fynd tyvärr. Den stackars killen blev telefon och sms trackaserad, så buden ramlade in på dom 20 min de tog mig och köra dit. Då insåg han att han inte hade koll på vad han skulle sälja för 15900kr
Va du en av dom som höjde priset ? :p
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Ja de blev ju inget fynd tyvärr. Den stackars killen blev telefon och sms trackaserad, så buden ramlade in på dom 20 min de tog mig och köra dit. Då insåg han att han inte hade koll på vad han skulle sälja för 15900kr
Va du en av dom som höjde priset ? :p
Så vad slutade kalaset på ;) ?
Och som svar på din fråga, nej jag var inte en budtrissare, önskar dock att jag sett den i tid.. :)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Dagens skörd! Corumen är faktiskt mer speciell än den kanske ser ut. Det är nämligen en tidig Admiral's Cup (vattentät) och inte helt vanlig, särskilt inte som automat. GP:n har vidare ett historiskt samlarvärde. Urverket i den lade nämligen grunden för moderna quartzurverk. Eternan är också lite speciell, eftersom den endast tillverkades i tusen exemplar.
Wz3btOX.jpg
Grym GP ! Stort grattis :)
 
Topp