• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

frere

Audemars
2-Faktor
image.jpeg

Gs i grönsakslandet!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Haha...ja det är ju det logiska:) Tänkte om det finns något snyggare...

Det är ju för carreror och monacos..men det kanske hade kunnat funka..?
Det beror på hur nitisk heuer-inkvisitionen är numera, jag tänker att man kanske kan komma undan med en yema? Stilmässigt passar det iaf tycker jag, jag kör ett på min movado t ex.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Måste ha tips på nytt band till denna! Även om det här bandet är ascoolt så är det för tjockt! Va kan tänkas funka?
IMG_20160908_093300.jpg
Testat tropic förmodar jag? Största frågan är väl vilken färgnyans man går på. Ett ventilerat band känns rätt, sedan vilken version som ser bäst ur vet jag inte riktigt.
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Det beror på hur nitisk heuer-inkvisitionen är numera, jag tänker att man kanske kan komma undan med en yema? Stilmässigt passar det iaf tycker jag, jag kör ett på min movado t ex.
Jo man kommer undan allt numera..fast ja börjar tänka tropic..
Testat tropic förmodar jag? Största frågan är väl vilken färgnyans man går på. Ett ventilerat band känns rätt, sedan vilken version som ser bäst ur vet jag inte riktigt.
Har faktiskt inte testat tropic...känns som en djungel out there. Du har inget liggande? Jag tror svart hade funkat...
Det där känns helrätt!
 
Topp